پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان


پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.
دانشجوی عزیز برای دریافت فایل با عنوان پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان و همچنین خواندن توضیحات قبل از خرید بر روی دکمه ادامه مطلب کلیک نمایید

پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان

پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی
توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله

مهارت های ارتباطی به صورت های مختلفی می باشد. مانند: توانایی گوش دادن که به عنوان یک مهارت اساسی در روابط بین فردی همواره مورد توجه بوده است. این مهارت نوعی از مشارکت فعال در یک گفت و شنود است فعالیتی که گوینده را در انتقال منظور خویش یاری می کند ( امین چهار سوقی، 1381). مهار نظم دهی به هیجان ها به عنوان مؤلفه دیگری از مهارت های ارتباطی نقش مهمی در برقراری تداوم و سلامت روابط اجتماعی ایفا می کند و به طور کلی این مهارت ناظر بر توانایی ابراز احساس ها و مهار آنها و نیز کنار آمدن با هیجان ها و عواطف دیگران است( گلمن3، به نقل از پارسا، 1383). توانایی دریافت و ارسال پیام های واضح ارتباطی به عنوان یکی دیگر از مولفه های مربوط به مهارت های ارتباطی همواره مورد توجه بوده است( وایوگن و روش4، 2003). خلاصه اینکه مهارت های ارتباطی و اجتماعی در زندگی روزمره دارای بیشترین پیوند با رفتارهای بین فردی هستند( نوتا وسورسی5، 2003).

هر ارتباط حداقل شامل سه جزء فرستندة پیام، پیام و گیرند ة پیام است. مهارتهای ارتباطی نیز به طور كلی مربوط به فرایند برقراری ارتباط میان حداقل دو نفر است و به مجموعة رفتارهایی اطلاق می شوند كه به انسان كمك می كنند تا میان عواطف و نیازهای خود ارتباط برقرار كند و به اهداف میان فردی و اجتماعی دسترسی یابد. به عبارت دیگر مهارتهای اجتماعی، رفتارهای آموخته شده ای هستند كه بر روابط بین فردی با همسالان و سایر افراد بزرگسال تأثیر می گذارند(پالاهنگ، 1378).

پژوهشها نشان می دهند كودكان و نوجوانانی كه در كسب مهارتهای اجتماعی و ارتباطی نقص دارند، پیامدهای منفی    كوتاه مدت و بلند مدتی را تجربه می كنند(کاترین6، 2006). بی بهره بودن کودکان غیر اجتماعی از مهارتهای گسترده و متنوع مثل برقراری رابطه، همکاری، پاسخ به دوستان، رابطه کمبود مهارتهای اجتماعی و مشکلات و اختلالات شدید در نوجوانی و بزرگسالی، رابطه داشتن ، كمبود مهارتهای ارتباطی و اجتماعی با ناسازگاری در محیط های آموزشی همگی حكایت از اهمیت برقراری مهارتهای ارتباطی و اجتماعی در كودكان و نوجوانان دارد(فتحی، 1378).

فرضیه ها

1-بین میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

2-بین میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با مهارت های ارتباطی دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

3-بین سلامت روان یا مهارت های ارتباطی دانش آموزان رابطه ای وجود دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://kalamikham.ir/?p=355